Продавець Priliv інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
755 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Priliv інтернет-магазин
+380 (50) 423-40-20
+380 (96) 450-40-20
+380 (73) 091-04-82
Кошик

Чи потрібні сингери для човна ПВХ?

Підвищуємо швидкість човна

 Стрингери на човен ПВХ за великих розмірів просто необхідні, оскільки човни та навантаження на такий човен більші. А у разі широкого кокпіту можливе навіть видавлювання паєл із балона.

  Ще під час проєктування надувного човна інженери намагаються зробити його максимально сучасним, відповідним споживчим запитам. Підвищені ходові якості завдяки вклеюваному трансу, наявність кільйону, відбійників бризок і специфічні обводи корпусу допомагають досягти певного ефекту. Але, головною причиною, жорсткості корпусу, домогтися такими методами не виходить. Сучасні надувні човни практично позбулися цього, але навіть незначні показники можуть істотно впливати на зниження швидкості.

 

  Досить ефективним способом підвищення жорсткості конструкції є тверда підлога. Для цієї мети виробники використовують спеціальні пластикові вставки або рейковий настил. Якщо все правильно розрахувати, за такою підлогою буде набагато простіше пересуватися, закидати снасті та зменшитися точкове навантаження на м'яке днище. А що найголовніше, підвищиться швидкість переміщення під навісним двигуном.

 

Найкращий спосіб підвищити швидкість

  Наступний крок до підвищення жорсткості конструкції — сингери для надувний човен ПВХ. Це спеціальний алюмінієвий профіль, який допомагає надійно закріпити окремі частини паєл і не давати їм зміщуватися один щодо одного. Зазвичай, для того щоб човен було простіше перевозити, паєли розділені на кілька секцій, і мають спеціальні замкові з'єднання.

  Тобто, відповідаючи на питання: для чого потрібні сингери, для усунення природного зміщення паєл. Як у поперечному напрямку, так і в поздовжньому, відносно корпусу човна. Крім цього, нововведення зроблене з алюмінію має такі переваги:

  • мінімальна вага, що не впливає на навантаження корабля;
  • ідеальний захист від підвищеної вологості;
  • не потребує додаткового захисту фарбою;
  • максимальна міцність завдяки спеціальному профілю;
  • широкий асортимент, що дає змогу підібрати сингери під свої паєли.
  Звичайно, можна спробувати виготовити стрингер для ПВХ човна своїми руками. Але, найімовірніше, вони не будуть мати всіма перевагами, описаними вище. І частина переваг так і залишиться недосяжною конструктивно. Крім цього, саморобки можуть пошкодити м'яку частину днища або балони, і тоді витік повітря або текти призведуть до екстреної зупинки корабля.

Заводські конструкції

 

  Так що таке стрингери на надувним човні? Найчастіше їх виготовляють із профільованого алюмінію, який у розрізі має вигляд літери Н. У ці пази оптимально входять краї паєл. Максимально щільно фіксуючи краї, не даючи їм переміщатися один щодо одного, там і загалом щодо корабля. Головне, щоб сингери за розмірами підходили під товщину фанери, з якої зроблені паєли. Саме така конструкція має збалансовані якості за вартістю й експлутаційною якістю.

  Але є й сучасніша поперечна конструкція стрингера на човен ПВХ. Незрівнянний профіль може чудово справлятися із середніми навантаженнями. Але якщо ви плануєте експлуатувати човен на межі його можливостей, варто придивитися досконаліший тип поперечних стикерів. Конструкція шип/паз вважається найсучаснішою, і не має очевидних вад, як у кріпленні, так і під час повсякденної експлуатації.

  Конструкція передбачає спочатку встановлення кожного окремого стикера на потрібний бік паєли, і тільки потім з'єднання між собою. Такий спосіб дає змогу в разі потреби набагато швидше розібрати настил і зібрати його знову. Стрингери для човни ПВХ саме цієї конструкції продаються у великому асортименті, і підібрати необхідні під свою модель не становитиме труднощів. Впевнені, що оцінити їхню перевагу вийде після першого ж фактичного використання на воді, під час переміщення як на короткі, так і на довгі дистанції.

 

Поздовжні конструкції стінгерів

  Якщо поперечні сингери іноді трапляються в базовій комплектації деяких виробників полівінілхлоридних човнів із паєлами, то поздовжні конструкції практично не освоєні. А дарма, адже саме набігаючий потік води, хвилі впливають на жорсткість конструкції та швидкість судна. І що важливіше, на витрату палива підвісним двигуном.

  Поздовжній стрингер у човні, що це таке? Це алюмінієвий профіль, розташований уздовж паєл, і зовні трохи схожий на плінтус. Головними перевагами використання поздовжніх стикерів можна назвати:

 

  • можливість експлуатації корабля на швидкостях вище 30 км/год;
  • немає прохватів під час роботи підвісного мотора;
  • вигинання надувного корпусу повністю усувається;
  • можливість перевозити максимально допустимі вантажі на будь-яку відстань;
  • перевезення човна в надутому стані на спеціальному причепі.

 

Стрінгер на човні ПВХ — це унікальна можливість перетворити недорогий засіб для плавання на дійсно надійне та довговічне судно, здатне впоратися з усіма сюрпризами природи. Висока універсальність, максимальна зручність на воді та мінімальний природний знос полівінілхлориду буде забезпечений.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner