Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата
- Готівкою
- Оплата за реквізитамиПередоплата на карту банку
- Післяплата
- Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
Гарантія:
Інтернет-магазин "Прилив" надає гарантію на товари відповідно до чинного законодавства України. Ми гарантуємо відсутність дефектів і зобов'язуємося забезпечити безкоштовний ремонт або заміну елементів, що вийшли з ладу протягом гарантійного терміну.
Гарантійний термін
Гарантійний термін вказаний у гарантійному талоні та/або на сторінці товару на сайті і продовжується на час перебування товару в ремонті.
Умови надання гарантії
Гарантійне обслуговування надається за наявності правильно заповненого гарантійного талона з моделлю товару, серійним номером (якщо є), гарантійним терміном, датою продажу, печаткою продавця (для паперових) або номером замовлення (для електронних).
Порядок дій у разі виявлення несправності:
Зв'яжіться з нами за телефоном або email, вказаними на сайті.
Опишіть проблему, надайте фото/відео (за можливості).
Надайте фото гарантійного талону або номер замовлення.
Дотримуйтесь інструкцій менеджера.
Відшкодування витрат на логістику:
Доставка товару для гарантійного обслуговування до сервісного центру та назад покупцеві здійснюється коштом продавця.
Якщо випадок не гарантійний, витрати на логістику (доставку в обидві сторони) несе покупець.
Відмова від гарантійного обслуговування
Ми можемо відмовити у гарантійному ремонті у випадках:
Порушення правил експлуатації.
Стороннього втручання або ремонту в неуповноваженому сервісному центрі.
Несанкціонованих змін у конструкції.
Використання не за призначенням.
Механічних пошкоджень.
Пошкоджень, спричинених зовнішніми факторами: потрапляння сторонніх предметів, рідин, комах; стихійного лиха, пожежі; невідповідності стандартам живлення, відсутності заземлення; використання неоригінальних запчастин.
Інші умови
Гарантія не розповсюджується на навчання роботі з товаром.
Товар приймається на гарантійний ремонт у повній комплектації.
Гарантійне обслуговування здійснюється відповідно до умов гарантійного талона та законодавства України.
Для підтвердження гарантійного випадку покупець має надати відео, на якому видно проблему.
Гарантійний термін
Гарантійний термін вказаний у гарантійному талоні та/або на сторінці товару на сайті і продовжується на час перебування товару в ремонті.
Умови надання гарантії
Гарантійне обслуговування надається за наявності правильно заповненого гарантійного талона з моделлю товару, серійним номером (якщо є), гарантійним терміном, датою продажу, печаткою продавця (для паперових) або номером замовлення (для електронних).
Порядок дій у разі виявлення несправності:
Зв'яжіться з нами за телефоном або email, вказаними на сайті.
Опишіть проблему, надайте фото/відео (за можливості).
Надайте фото гарантійного талону або номер замовлення.
Дотримуйтесь інструкцій менеджера.
Відшкодування витрат на логістику:
Доставка товару для гарантійного обслуговування до сервісного центру та назад покупцеві здійснюється коштом продавця.
Якщо випадок не гарантійний, витрати на логістику (доставку в обидві сторони) несе покупець.
Відмова від гарантійного обслуговування
Ми можемо відмовити у гарантійному ремонті у випадках:
Порушення правил експлуатації.
Стороннього втручання або ремонту в неуповноваженому сервісному центрі.
Несанкціонованих змін у конструкції.
Використання не за призначенням.
Механічних пошкоджень.
Пошкоджень, спричинених зовнішніми факторами: потрапляння сторонніх предметів, рідин, комах; стихійного лиха, пожежі; невідповідності стандартам живлення, відсутності заземлення; використання неоригінальних запчастин.
Інші умови
Гарантія не розповсюджується на навчання роботі з товаром.
Товар приймається на гарантійний ремонт у повній комплектації.
Гарантійне обслуговування здійснюється відповідно до умов гарантійного талона та законодавства України.
Для підтвердження гарантійного випадку покупець має надати відео, на якому видно проблему.
Зверніть увагу! Ми співпрацюємо з великою кількістю постачальників, склади яких знаходяться в різних містах України. Тому товари з одного замовлення можуть бути відправлені різними посилками з різних складів.
- Це означає, що якщо Ви замовили декілька товарів, вони можуть прийти до Вас окремими посилками в різний час.
- Кожна посилка матиме свій трек-номер для відстеження.
- Терміни доставки можуть незначно відрізнятися для кожної посилки.
- Вартість доставки кожної посилки оплачується покупцем окремо згідно з тарифами обраного способу доставки, якщо інше не зазначено на сайті або не обговорено з менеджером.
- Ми прагнемо оптимізувати процес доставки і по можливості об'єднувати товари в одну посилку, але це не завжди технічно можливо.
Якщо у вас виникли питання щодо доставки, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном або електронною поштою, що вказані на сайті.
Дякуємо за покупки в нашому інтернет-магазині!