Продавець Priliv інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
530 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Priliv інтернет-магазин
+380 (50) 423-40-20
+380 (96) 450-40-20
+380 (73) 091-04-82
Кошик

Як переробити дистанційне керування на човновому моторі

Переважно румпельну систему на дистанційний комплект кермового керування для човна змінюють у випадках двигунів потужністю до 30 л.с. Зазвичай комплект для переділки (кронштейни, кріплення) стоїть замінних грошей.

комплект рулевого управления на лодку

Що потрібно, щоб переробити кермове керування на дистанційне

Набір перший

Що потрібно для перероблення:

  1. Комплект для переділки румпелю в дистанцію,
  2. Комплект кермового керування на човен,
  3. Коммандер або ПДК-човниковий мотор,
  4. Троси газ-реверс,
  5. Кермова консоль або стійка,
  6. Електричний стартер.

Комплект для переділки румпеля в дистанцію містить елементи для під'єднання тросів газ-реверс до двигуна (адаптери, важелі та тяги). Підбирається він за моделлю двигуна або його серійного номера.

Зрозуміло, румпель доведеться знімати.

Комплект кермового керування на човен — це:

комплект рулевого управления на лодку пвх

Кермовий трос для човна підбирається за довжиною. Зазвичай цей показник менш ніж довжина троса газу-реверсу на 1 фут (30 см), але краще виміряти три відстані:

  1. від місця встановлення кермового редуктора до борту човна;
  2. по борту човна до транця;
  3. від борту до точки кріплення троса до кермової тяги.

Усі ці параметри потрібно скласти. Отримана сума та буде довжиною кермового троса для човна.

рулевое для лодки комплект

Кермова тяга містить кронштейн і власне тягу («кіргу»). Кронштейн кріпиться болтами до двигуна, а тяга поєднує кермовий трос і кронштейн.

рулевой комплект на катер

Командер (машинка газ-реверс), або ПДУ керує перемиканням передач і відкриттям дросельної заслінки. Для різних двигунів підбирають різні комплектери з урахуванням типу тросів.

Троси газу-реверсу (або троси Боудена) — це гнучкий трос в обплетенні, що передає зусилля від важеля пульта ДК на механізм перемикання передач і дросельну заслінку.

Троси газу-реверсу під'єднуються до адаптерів, вирізняються наконечниками: 

  • тип С2: різь-різь;
  •  тип С16: петля-різьба;
  • тип С5: петля-петля.

Під час встановлення дистанції на човен потрібно два троси газу-реверсу: один керує перемиканням передач, другий — дросельною заслінкою.

Добір тросів проводиться також за довжиною, яка розраховується як сума трьох вимірювань:

  1. відстань від машинки газу-реверсу до транця;
  2. половина ширини транця;
  3. 0,9 метра, які потрібні для організації петлі та коректного введення тросів у човновий мотор.

комплект рулевого управления для лодки

Кермова консоль — це конструкція, що кріпиться до бортів човна та дає змогу встановити машинку газ-реверсу та кермове керування. 

комплект рулевого управления для лодки пвх

Консоль може бути як горизонтальною, застосовуваною для будь-яких ПВХ човнів, так і човна, що встановлюється на один борт. Такі стійки випускаються на гумових присосках із клейовою основою. Вони забезпечують встановлення машинки газ-реверс і гарантують свободу проходження по човні.

комплект рулевое управление на лодку

Кермова стійка — це вертикальна трубчаста конструкція, що забезпечує свободу проходу від носа човна до корму.

рулевой комплект на лодку

Електричний стартер дає змогу запускати мотор поворотом ключа запалювання. Необхідний повний комплект для переділки з дротами, кріпленням та реле.

Набір другий (попрощений)

Кронштейни Д/К

Кермова тяга (чорга)

Троса С2 (Teleflex або Ultraflex)

Наконечники (звичайні та швидкознімні)

Машинка двоважільна Ultraflex

Кермовий редуктор (G10)

Кермова трос (М58)

Штурвал.

Способи під'єднання комплекту кермового керування для човнового мотора

Стандартне під'єднання кермового керування на човен або катер

Стандартне передбачає наявність кермової тяги. За такого способу закінчення сорочки кермового троса кріпиться гайкою на трубі або трасовій опорі, встановленої під мотором.

Шток проходить крізь трубу та виходить із протилежного боку. Човниковий мотор з'єднується з вухом на кінці штуртросу через кермову тягу.

У дистанційному моторі все готове до стандартного під'єднання дистанції на човен, румпельний мотор докомплектується всім необхідним із перерахованого вище.

Нестандартне під'єднання

До нестандартного типу під'єднання кермового дистанційного керування належить прокладка кермового троса з проходженням крізь корпус човна (катера) або із застосуванням транцевої опори, встановленої збоку від мотора.

У цьому разі з комплекту для під'єднання кермового керування кермова тяга замінюється адаптером під'єднання кермового троса.

З одного боку, можна з'єднати кермовий трос безпосередньо з мотором. З іншого — під час повороту човнового мотора щодо центрального положення змінюється кут підведення троса до підвісника. І саме адаптер дає свободу кермовому тросу та запобігає заламуванню штока.

  •  

Системи керування для судна Докладніше: https://priliv-new.com.ua/g126978679-sistemy-upravleniya-dlya

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner