Продавець Priliv інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
530 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Priliv інтернет-магазин
+380 (50) 423-40-20
+380 (96) 450-40-20
+380 (73) 091-04-82
Кошик

Як вибрати сидіння в ПВХ човен, їх різновиди та опис

Надувні човни ПВХ нерідко комплектуються фанерними сидіннями-скам'ями або «банками». Залежно від конструкції човна, сидіння кріпляться або нерухомо (посередині або на носі), або з можливістю переміщення по довжині кокпіту. Для коротких запливів банку як стілець непоганий, але для тривалих поїздок на судні вона не особливо комфортна.

Типи сидінь для човнів ПВХ

Насамперед човнові сидіння поділяються за матеріалом виготовлення та конструкції. Умовно заведено виділяти три основні типи:

  1. Жорсткі. Фанерне або пластикове сидіння для човна.
  2. М'які. Сидіння з м'якою оббивкою.
  3.  Надувні. Повітряні подушки, накачувані насосом.

Також розрізняють складані (це частіше жорсткі) й поворотні (можуть бути жорсткими та м'якими) сидіння для ПВХ-канала.

Жорсткі сидіння для човна

Перевагою для виготовлення жорстких сидінь у човен застосовується:

  1. Багатошарова бакельована фанера, оброблена водостійким лаком.
  2. Пластик (реж) і текстоліт (чащі).

Жорсткі сидіння можна кріпити як стаціонарно, так і в рухомому стані.

Фанерні сидіння дешевші та досить надійні, оскільки в їх виробництві використовується фанера, просочена спеціальним складом не тільки в шарах, а й на торцях. Тому тривала експлуатація такої конструкції забезпечена.

Залежно від конструкції жорстке сидіння може бути зі спинкою або без неї.

Крім матеріалу виготовлення, жорсткі сидіння відрізняються за типом кріплення.

М'які сидіння

Конструктивно м'які сидіння для човнів ПВХ — це ті ж жорсткі, але з м'якою оббивкою. Відповідно, вони забезпечують зручніше положення.

Надувні сидіння у ПВХ-кабель

Мабуть, оптимальний варіант — надувне сидіння на нейлоновій або гумовій основі. Такі моделі виготовляються різних розмірів і форм, зі спинкою або як прямі пуфи.

Надувні сидіння для човнів ПВХ не займають багато місця, за потреби їх можна просто здути, легко транспортувати та забезпечують зручне положення тіла.

Способи кріплення сидіння в човні ПВХ

Стаціонарна фіксація

Стаціонарне кріплення передбачає використання спеціальних вставок у балони. Сидіння вставляється в них на ще не накачаному човні. Після її накачування сидіння міцно зафіксується й завдяки створюваному в балонах тиску.

Кріплення на напрямних

Це ще один тип кріплення стаціонарних сидінь у човен, у якому використовуються монолітні напрямні з міцного пластику, прикріплені до обох балонів. Монтуватися вони можуть як по всій довжині, так і невеликими сегментами, завдяки чому сидіння в човні можна переставляти з кормової частини в середину.

За такого кріплення є можливість розміщення пасажирів і вантажу по всій довжині човна, що дає змогу простіше переходити на режим глісування.

Кріплення шнурівкою

Це надійний, але часозатратний спосіб фіксації сидіння. На балонах розташовуються спеціальні кільця — вушка, крізь які протягується трос. Сидіння прив'язується до бортів шнурівкою і тримається досить міцно.

Однак вушка з часом можуть розлучитися, тому низка виробників відмовилися від такого методу фіксації.

Як правильно вибрати сидіння для човна ПВХ

Щоб підібрати практичне та зручне сидіння в човен, не завадить розібратися в критеріям вибору.

Перше — тип кріплення. Багато сидінь кріпляться поверх стандартних банок, але деякі вимагають спеціальної стійки або окремого каркаса, що встановлюється врозад між балонами. У цьому разі треба прорахувати вплив сносу стандартної банки на жорсткість конструкції човна, оскільки остання може стати менш жорсткою й трохи втратити в стабільності на плаву.

Друге — габарити власника човна. Сидіння має без проблем витримувати вагу користувача та бути зручним за зростом. Водночас не можна забувати про вагу самого сидіння, позаяк занадто громіздкі моделі не тільки займають простір, а й впливають на показник вантажопідійманості корабля.

Третє — вимоги до характеристик човнового крісла. Для нечастих і недовгих водних прогулянок досить простого надувного пуфа, для тривалого проведення часу в човні частіше вибирають у ПВХ човен поворотне сидіння з м'якою оббивкою.

Якщо найважливіша можливість швидкого збирання та малий розмір сидіння, то оптимальний варіант — складані або надувні моделі.

Четверте — матеріал виготовлення. Він має бути високої якості. На стику швів надувного сидіння не має бути жодних тріщин або інших дефектів, які можуть призвести до його спускання.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner