Продавець Priliv інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
741 відгук

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Priliv інтернет-магазин
+380 (50) 423-40-20
+380 (96) 450-40-20
+380 (73) 091-04-82
Кошик

Як встановити дистанцію на човен

Деякі марки човнових моторів комплектуються дистанційним управлінням – коммандером. Але частіше систему доводиться купувати окремо. Установка дистанційного управління на човен казанку (а також інші види моторних човнів з жорсткими бортами) і на надувний човен ПВХ не особливо відрізняється, як, втім, і сама система ДУ. Є лише невелика різниця в розмірах і способі установки.

як встановити дистанційне керування на човновий мотор

Види дистанційного керування для човна

Існує два типи дистанційних систем, вони можуть застосовуватися як окремо, так і спільно.

Дистанція газ-реверс

Це системи ДК, регулюючі включення передачі і положення дросельної заслінки, що дозволяє змінювати обертів гвинта, впливаючи на швидкість руху судна.

Дистанція газ-реверс складається з машинки (приводу, контролера), двох тросів газ-реверс, комплекти для приєднання тросів до лодочному мотору.

Дистанційне управління газ-реверс не залежить від марки човни. При купівлі комплекту переробки під дистанцію важливими є назва, модель і потужність двигуна.

Рульова дистанція

Це дистанційки, що призначаються для маневрування, зміни курсу руху човна і т. д. Для цього вони оснащуються рульовим колесом — штурвалом.

як зробити дистанцію на човновий мотор

Рульова дистанція складається з керма, рульового редуктора і рульового троса, рульової тяги або адаптера троса, кріпильної пластини.

Рульове ДУ не залежить від марки плавзасоби або човнового мотора. Це може будь-човновий мотор Сузукі, Тохатсу, Ямаха, Хонда та ін. Важлива тільки потужність останнього.

Як встановити дистанційне керування човновим мотором

Механічна рульова система простіше і дешевше гідравлічної, але поступається в точності управління двигунами. Чим потужніший двигун, тим складніше його управління, для кожної групи двигунів потрібен відповідний редуктор, але при потужності понад 150 л. с. рекомендується встановлювати гідравлічну систему.

як встановити дистанційне керування на човен казанку

Як зробити дистанційне керування поворотом мотора

Рульове управління, що забезпечує поворот двигуна, являє собою найбільш просту частина дистанційки. Трос від барабана рульової колонки, на якому він закладений в кілька оборотів і застопорений, проводиться через блоки до мотору. Тут його кінці кріпляться до планки, шарнірно з'єднаної з ручкою мотора (на шпильці або на болту).

Троси із сталевого оцинкованого дроту застосовують як для рульового приводу (штуртрос), так і для приводу дистанційного керування дроселем і реверсом мотора.

Конструкція троса позначається трьома цифрами, що означають:

  1. кількість пасом,
  2. число дротів у пасма,
  3. число органічних осердь.

Чим більше число дротів у пасма і чим менше їх діаметр, тим більш гнучкий трос.

як підключити дистанційне управління на човновий мотор

Для виготовлення снастей стоячого такелажу застосовують жорсткі троси, які при мінімальних діаметрі і вазі мають найбільшу міцність і не витягуються під навантаженням. Для штуртросов першорядну роль грає гнучкість.

Розривне навантаження штуртроса, призначеного для повороту підвісних моторів, повинна бути не менше 300 кг. Цій умові задовольняють троси діаметром 2,5-3 мм Троси з оцинковки або нержавіючої сталі стійкі до іржавіння. Троси з неоцинкованої або обмідненого дроту швидко покриваються іржею і руйнуються, особливо в місцях вигинів.

Найбільш часто вчиняються недосвідченими любителями помилка - застосування занадто товстого троса при блоках малого діаметра. В такому разі більш товстий трос не тільки не забезпечить більшої міцності, але і буде зношуватися в місцях дотику блоків набагато швидше, ніж тонкий.

Як поставити дистанційне керування дроселем і реверсом

На посту управління кріпиться один або два шківи з рукоятками (для реверсу і для газу). За допомогою елементів, які впаюються кінці троса, він кріпиться до шківах. Самі елементи стопоряться дротяними скобами в гніздах шківів.

як зробити дистанційне управління на човновий мотор

Біля двигуна троси полягають у боуденовские оболонки, які забезпечують гнучку зв'язок з мотором і вільне переміщення самих тросів. Для кріплення кінців оболонки на моторі і на човні повинні бути змонтовані упори, один з них повинен бути регульованим.

На моторах з мотоциклетними карбюраторами управляти заслінкою можна з допомогою одного троса, від'єднавши повідець магнето від карбюратора. Випередження запалювання встановлюється постійним для експлуатаційного числа оборотів мотора.

Трос приводу з напаянным наконечником прикріплюється замість штатного троса до заслінки карбюратора. Трос має тільки один робочий хід — на відкриття заслінки. На місце вона повертається під дією пружини.

Для спільного руху заслінки карбюратора і панелі магнето потрібна більш сильна поворотна пружина. У цьому випадку трос кріпиться до важеля, виведеному в нижній частині піддона назовні спеціально для підключення дистанційного керування.

Як керувати моторним човном з дистанційним управлінням

В первую очередь после того, как установили на лодку казанку дистанционное управление «газ-реверс» с пультом ДУ, необходимо отрегулировать тросы переключения.

как сделать дистанционное управление лодочным мотором

Регулировать их можно двумя способами:

  1. выкручиванием или закручиванием наконечников;
  2. переустановкой пластиковых хомутов.

Первый способ предназначен для более «тонких» настроек и используется всегда, кроме случаев, когда наконечник закручен меньше чем на 4-5 витков резьбы.

Якщо різьблення на тросах дистанційного керування не вистачає для регулювання, використовується другий спосіб або (і) інша сторона троса дистанційного управління, тобто наконечники, встановлені в пульті.

Після установки ДУ передачі рекомендується перемикати тільки на працюючому моторі. При правильній установці системи дистанційного управління човнової двигуна, при включенні передачі, може бути чутний тільки один несильний удар.

Другие звуки свидетельствуют о неправильной регулировке тросов, либо об износе храповика редуктора в результате неправильной регулировки тросов или переключения передач на высоких оборотах двигателя.

Не следует переключать передачи на высоких оборотах, так можно повредить редуктор.

Нормальными оборотами двигателя считаются:

  • при нейтральном положении рычага переключения передач – 1300-1350 об/мин.
  • при включённой передаче – 950-1000 об/мин.

Троса управления ДУ не должны быть перекручены и изогнуты с маленькими радиусами. Это может привести к некорректной работе системы и к быстрому износу тросов.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner