27 219 ₴
Електрогідравлічний підіймач для човнових моторів (трим) — це пристрій, що підтримує оптимальний диферент човна в ходу для різних умов її експлуатації.
Принцип роботи трима такий: під час руху човна по воді ви маєте можливість способом регулювання тримачем кута нахилу човнового мотора домогтися найоптимальнішого кута атаки носової частини човна внаслідок якого будуть поліпшені показники виходу човна на глиссер, покращаться її швидкісні якості та економність у витраті палива.
Встановлення пристрою
У виробі просвердлені всі стандартні монтажні отвори, які підходять для кріплення більшості човнових моторів до 50 кінських сил, які не були спочатку обладнані тримом заводом виробником. Якщо отвори кріплення вашого мотора або вже просвердлені отвори на човні не збігаються з тими, що вже є на тримі, вам може знадобитися самостійне свердління додаткових монтажних отворів. З огляду на те, що кріплення підвісних човнових моторів у всіх виробників мають свої особливості, ми не в змозі передбачити всі варіанти кріплення та їх розміщення. Для свердління отворів ми рекомендуємо використовувати свердла за неіржавкої сталі, виготовлені зі сплавів, до складу яких входить кобальт. Можливо, в якихось варіантах для кріплення мотора вам знадобиться зняття гвинтових затискачів (барашків) з кріплення вашого мотора. Можливо, буде потрібно зняття, тільки наполегливого п'ята в цих затискачах. У будь-якому разі ми рекомендуємо кріплення мотора на трим виробляти болтовими з'єднаннями, використовуючи штатні отвори для кріплення у вашому моторі. Нижче представлений малюнок із відстанями між основними монтажними отворами. Перед встановленням трима на корму човна переконайтеся, що ваші отвори на моторі збігаються з тими, що вже є на тримі, або просвердліть нові діаметром 16 мм.
Розміри пристрою
Отвори для кріплення до транца човна
Отвори для кріплення підвісного човнового мотора
Зверніться до інструкції щодо встановлення вашого підвісного мотора, щоб просвердлити монтажні отвори належного розміру. У комплекті з виробом постачаються кріпильні елементи для кріплення гідравлічного трима до транця човна. Переконайтеся, що ви маєте окремо кріплення для подальшого кріплення мотора до трима. Ці кріпильні елементи в комплекті з пристроєм не постачаються. Далі вам потрібно закріпити трим до транца човна. Для цього вам необхідно від'єднати від транця ваш підвісний човновий мотор, якщо він уже був встановлений. Потім на вже просвердлені отвори кріплення мотора встановити за допомогою кріпильних елементів трим і щільно все зафіксувати. Зверніть увагу на малюнок нижче, на те, яким чином мають бути встановлені ізолювальні елементи для запобігання гальванічній корозії.
Сторона до транца човна
Сторона з боку човнового мотора
(Отвори, які вже просвердлені в тримі, відповідають більшості підвісних човнових моторів, без трима потужністю до 50 кінських сил, представлених на ринку. Якщо у вашому конкретному разі отвори для кріплення мотора не збігаються, то вам потрібно просвердлити нові під безпосередньо ваш мотор.) Якщо ви виробляєте первинне встановлення, то в цьому разі вам бажано звернутися до фахівців і довірити встановлення пристрою їм. Якщо ви все ж зібралися монтаж виробляти самостійно, то в цьому разі вам потрібно встановити трим рівно посередині корми човна попередньо відмірявши необхідні відстані з обох боків. Потім вирівняйте верхній край установного майданчика трима з верхньою частиною корму човна та потім розмітіть маркером місця для подальшого свердління отворів.
Після того, як ви просвердлили отвори та закріпили трим до транца човна, вам необхідно встановити на штатне місце гідроциліндр так, як показано на малюнку нижче. 1. Гідроциліндр 2. Верхній шток кріплення гідроциліндру 3. Центрувальні вкладки спідньої штоки гідроциліндру 4. Нижній шток кріплення гідроциліндру
Далі ви можете під'єднати гідравлічну станцію, замінивши заглушок на штуцери на циліндрі та з'єднанню станції з циліндром між собою гідравлічними шлангами. З цим процесом ви зможете ознайомитися в інструкції до трима.
Під'єднання пристрою до акумуляторної батареї
Для того, щоб зробити комутацію електричної частини гідравлічного ліфта, будь ласка, скористайтеся схемою під'єднання, представленою на малюнку нижче.
Експлуатація
Для швидкого старту з води та виходу човна на глиссер вам необхідно опустити трим у найніжніше положення. У такий спосіб ви підтискаєте ногу вашого мотора, якнайближче до корму човна. Потім після того, як човен вийшов на глиссер ви, робите подальше регулювання нахилу (кутка атаки) двигуна. Натискаючи на клавішу вгору трим, починає свій підйом, нога мотора починає віддалятися від транця човна. Вам потрібно домогтися положення, коли антикавітаційна плита буде розміщена суто паралельно до днища вашого човна. У цьому разі ви матимете оптимальний швидкісний режим, а також режим економії палива. Керування тримом здійснюється за допомогою трипозиційного тумблера, що не фіксується, або панелі керування. Керування тумблером дає змогу підняти й опустити трим у крайні положення, а також робити ручне підстроювання короткочасними натисканнями вгору або вниз. Цей варіант є базовим, і підстроювання положення мотора щоразу відбуватиметься заново. Якщо ви хочете точнішого керування з можливістю запам'ятовування улюбленого положення в цьому разі, вам буде потрібно додатково придбати панель і блок керування тримом.
За допомогою панелі керування ви матимете можливість підняття й опускання трима в крайні верхні та нижні положення. У вас з'явиться можливість точного покрокового регулювання за допомогою короткочасного натискання на клавіші вгору або вниз із кроком руху трима 2 см в обидва боки. Також ви матимете можливість запам'ятовування, улюбленого положення, за якого ваш човен матиме найвищі показники ККД. Для цього вам буде потрібно натисканням на клавішу М на панелі керування пристроєм занести дані в енергонезалежну пам'ять. І надалі після виходу човна на глиссер вам буде досить тільки натиснути на одну клавішу М і трим сам стане в заздалегідь визначене вами положення.
Основні | |
---|---|
Виробник | STRONGER |
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |