24 600 ₴
Вже досить відомі в усьому світі підвісні човнові мотори бренда Parsun (у перекладі — Вітрис) завоювали ринок своєю надійністю і якістю. Багато в чому їхня популярність ще пов'язана з тим, що вони за багатьма параметрами та технічними характеристиками аналогічні японським човновим моторам фірми Ямаха. Водночас мотори Parsun недорогі, порівняно з багатьма моделями цього класу.
Двигуни Parsun зараз широко представлені й на українському ринку в адаптованому варіанті для місцевих умов.
Лодкові підвісні мотори Parsun F2.6A BMS є в списку одних із найпопулярніших, оскільки якість їх не поступається такій продукції провідних світових виробників. На всі мотори Parsun надається офіційна гарантія.
Відмітними рисами цих двигунів можна назвати, крім доступної ціни та якості, ще й можливість їхнього використання майже на всіх водоймах: річках, озерах, великих ставках, водосховищах. Ці двигуни малошумні, прості у запуску та керуванні. Їх можна поставити на невеликі маломірні суда, ялики, байдарки, китайце, навіть на рибальські плоскодонки з обладнаним транцем. Як і інші моделі цього класу, підвісний човновий мотор Parsun F2.6A BMS компактний у габаритах і легкий. Він зручний під час перевезення на невеликих транспортних засобах, позаяк поміститься багажник практично будь-якого автомобіля.
Як уже згадувалося, цей мотор нічим не поступається за своїми якостями продукції відомих світових брендів. У ньому вдало з'єднані компоненти, як-от вигідне поєднання малої ваги та потужності. Електронне запалювання слугує для швидкого запуску двигуна й економної його роботи.
Поворотна ручка газу, з можливістю розвороту на 360 градусів, сприяє швидкому й безпечному маневруванню. У двигуні є термостат, що дає змогу контролювати водяне охолодження й підтримувати стабільну температуру двигуна.
Щоб уникнути різних аварійних ситуацій, у комплекті є шнур для швидкого вимкнення двигуна. Алюмінієвий гвинт не схильний до шкідливих впливів корозії та надійний у роботі.
Механізм трансмісії, що складається з двох ступенів, дає змогу повертати двигун на 360 градусів. Індикатор рівня оливи зручно доступний. Паливний бак, вбудований у двигун, вміщує 1,2 л бензину.
Як і більшість двигунів Parsun, цей мотор виготовлений з антикорозійних матеріалів. Обладнаний захистом від вібрації та запуску двигуна за ввімкненого передавання. Видалення вихлопних газів відбувається через гвинт.
Мотор Parsun F2.6A BMS дає змогу маловимірному судну рухатися по мілководдях. Двигун вирізняється невеликим викидом шкідливих речовин.
Підводячи підсумок, можна сказати, що двигун Parsun F2.6A BMS є золотою серединою, під час вибору недорого чотиритактного мотора, потужністю 2.6 л.
Цифрове запалювання CDI, у підвісному двигуні Parsun F2.6A BMS дає змогу полегшити запуск і підтримувати нижчі оберти холостого ходу (1350-1450 об/хв), порівнюючи з моделлю Parsun F2.6BMS, у якого холостий хід має бути в межах (1550-1650 об/хв).
Основні | |
---|---|
Виробник | Parsun |
Країна виробник | Китай |
Вага | 18 кг |
Висота транца | 381 мм |
Кількість циліндрів | 1 |
Матеріал гвинта | Алюміній |
Механізм підйому | Ручний |
Потужність | 2.6 к. с. |
Об'єм двигуна | 72 куб. см |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Система запуску | Ручний запуск |
Система управління | Румпельна |
Тип двигуна | Бензиновий |
Користувальницькі характеристики | |
Вбудований бак, л | 1.20 |
Вихлоп газів | Через струбцину гвинта |
Гребний гвинт | 3-лопатевий, алюмінієвий |
Діаметр — х ход поршня, мм | 54x31.5 |
Місткість картера, л | 0.35 |
Запалювання | CDI |
Мoдель | F2.6A BMS |
Максимальне число об./хв | 5250-5750 |
Об'єм редуктора, л | 0.075 |
Охолодження | Водяне |
Передавальне відношення | 2.08 (27/13) |
Положення передач | Вперед, нейтраль |
Свічка запалювання, що рекомендується | NGK BR6HS |
Рекомендований бензин | 92/95 |
Система газорозподілу | ОНV |
Система змащення | Картер |
Стандартний гвинт | 3х7 1/4 х 6 |
Країна виробництва | Китай |
Тактність | Чотиритактний |
Стан | Нове |