23 520 ₴
В останні роки, всі ми з вами спостерігають те, як товари китайського виробництва заповнюють усі споживчі ніші нашого ринку. Це й автомобілі, і побутова техніка, і харчові продукти, і багато іншого, що запитане нашим покупцем. Досить часто в споживача виникають цілком обґрунтовані претензії за якістю, що постачається з Китаю продукції, тому що то сама якість, дуже часто "хромує", але компенсує практично всі вади вартість - вона, як привило, не має конкурентів серед вартості аналогічних товарів, вироблених, наприклад, у Європі.
Яка картина склалася на ринку підвісних човнових моторів? Та така ж, як і всюди — у спеціалізованих магазинах є як товари, якість яких могла б бажати найкращого, а є товари, які можуть потягатися за своїми характеристиками з іменитими виробниками. Яскравим прикладом такого випадку буде торгова марка Parsun, що завоював величезну популярність серед водно оглядників двигун Parsun T3.6BML.
Не варто думати про те, що завдяки своїй невисокій вартості мотор популярний тільки на просторах СНД — цей двотактний підвісний човновий двигун, визнаний багатьма судновласниками США й Канади.
Розгляньмо детальніше Parsun T 3.6 BML
Однією з важливих переваг є те, що мотор чудово "переварює" наш бензин А-92. За невеликого споживання палива та низької вартості цієї марки бензину виводить Parsun T3.6BML у лідери найекономніших моторів цієї потужності.
Мала вага, невеликий розмір, зручна ручка для транспортування. Все це плюси на користь його "похідних" якостей — будь-яка людина без зусиль може дістати цього "малюка" з багажника свого авто, і встановити на човен, навіть якщо водночас необхідно пронести мотор кілька сотень метрів до води.
Двигун обладнаний електронною системою запалювання, — процес запуску мотора не створить проблем навіть непідготовленому капітану.
Чудово продумана система охолодження Parsun T3.6BML, не дасть змогу допустити перегрівання мотора у разі тривалих переходів на високих обертах.
Задля безпеки та відповідно до сучасних норм мотор обладнаний аварійною чеккою, яка в разі потреби миттєво заглушить двигун.
Встановлена унікальна система розвороту мотора, що дає змогу повернути його на 360 градусів, унеможливлює потребу в задньому передаванні — просто розгорніть мотор, і ваш човен піде назад. Нейтральна передача дасть змогу не заглушуючи двигун, стояти на місці.
Вмонтований у корпус мотора паливний бачок місткістю 1.5 літра позбавить вас додаткової каністри з бензином, заощадивши місце в човні.
Мотор має дуже низький рівень вібрації, яка так часто створює багато незручностей, під час керування двигуном, а захисний механізм, що запобігає запуску двигуна з увімкненим передаванням, зведе на ні, ситуації, коли човен під час старту мотора, різко рванет вперед.
Підводячи підсумок, ми можемо вам із упевненістю сказати — Parsun T3.6BML це саме той мотор, яких виходить за межі загальноприйнятого сприйняття продукції, виробленої в Китаї. Ви отримаєте масу задоволення, відпочиваючи на воді з вашими друзями, адже вашим незамінним супутником у відпочинку стане цей гарний, сучасний і надійний двигун.
Основні | |
---|---|
Виробник | Parsun |
Країна виробник | Китай |
Вага | 15.5 кг |
Висота транца | 508 мм |
Кількість циліндрів | 1 |
Матеріал гвинта | Алюміній |
Потужність | 3.6 к. с. |
Об'єм двигуна | 74.6 куб. см |
Підсмоктування | Ручний |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Система запуску | Ручний запуск |
Система управління | Румпельна |
Тип двигуна | Бензиновий |
Користувальницькі характеристики | |
Вбудований бак, л | 1.50 |
Діаметр — х ход поршня, мм | 47x43 |
Запалювання | TCI |
Мoдель | T3.6BML |
Максимальне число об./хв | 4200-5300 |
Охолодження | Водяне |
Передавальне відношення | 2.08:1 (27:13) |
Положення передач | Вперед, нейтраль |
Свічка запалювання, що рекомендується | BPR7HS-10, NGK BP6HS-10 |
Рекомендований бензин | 92/95 |
Стан | Нове |
Стандартний гвинт | 3 - 7 1/2 х 7 |
Країна виробництва | Китай |
Тактність | Двотактний |
Трим | Ручний |